Parti Strutturali di Metallurgia in Polvere

Breve descrizzione:

Què si riferisce à u campu specializatu di a metallurgia di a polvere, cume a densità, a porosità, i materiali è i metudi di trattamentu termicu di l'ingranaggi di metallurgia di a polvere influenzanu direttamente a durezza è a forza. L'alta densità si riferisce à l'elementi in lega di alta durezza, piccoli pori, alta densità, bona materiale, alta durezza. I metudi di trattamentu termicu includenu generalmente stancimentu carburizante, carbonitridazione, stagnatura à alta frequenza, stagnazione à bassa frequenza, stagnazione à l'oliu, ecc. Processu di stagnazione stabile è qualificatu mantene a durezza di u trattamentu termicu stabile.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Cuntrollu di a durezza di i prudutti generali di metallurgia di a polvere durante u trattamentu termicu

A densità di a polvere atomizata cumuna (cumpresu l'acciau à u carbonu è l'acciaiu in lega di rame-carbonu) hè superiore à 6,9, è a durezza di stanciu pò esse cuntrullata intornu à HRC30.

In generale, a densità di a polvere pre-legata (polvere AB) supera i 6,95, è a durezza di calma pò esse controllata intornu à HRC35.

Polveri preallegate cun densità più grande di 6,95 è durezza di calma cuntrullata à HRC40.

I prudutti di metallurgia in polvere fatti di i materiali sopra riportati anu densità è materiale stabile, è a durezza dopu u trattamentu termicu risponde à i requisiti currispondenti, cusì a so resistenza à a trazione è a forza di compressione ghjunghjeranu à un piccu megliu.

A durezza di u trattamentu termicu di a metallurgia di a polvere pò ghjunghje à l'acciau 45? Benintesa si pò!

Tuttavia, perchè a densità di i prudutti PM ùn hè micca alta cum'è quella di l'acciau N ° 45, a densità più alta di e parti di pressatura PM hè di solitu 7,2 g / cm, mentre a densità di l'acciau N ° 45 hè 7,9 g / cm. di metallurgia di a polvera o di trattamentu termicu à alta frequenza chì supera HRC45 farà chì i prudutti di metallurgia di a polvara sianu fragili per via di una alta estinzione, resultendu in a forza di i prudutti di metallurgia in polvere.

Dopu, paraguneremu l'attrezzi di furmazione P / M cù l'attrezzi di lavorazione machinati.

1. Alta percentuale di utilizazione di materiale, finu à più di 95%

2. Nisunu o solu un pocu tagliu hè necessariu

3. Bona cunsistenza dimensionale di e parti, bona stabilità è alta precisione.

4. Cunfrontu di forza: i pruduttori prufessiunali di metallurgia di a polvera anu ottimizatu u cuncepimentu di u muffa di a metallurgia di a polvera, è a forza di trazione è a forza di cumpressione di l'ingranaggi prudutti sò vicini à quella di l'ingranaggi di hobbing. L'intensità hè ancu ingranaggi di metallurgia in polvere. L'attrezzi visibili, in metallurgia in polvere sò pratichi è estensivi.

5. A stampatura in pressa in polvere aduprendu a muffa in muffa, pò pruduce altre tecnulugie di tagliu chì ùn ponu micca pruduce forme cumplesse.

6. Perchè hè adattatu per a produzzione di massa, l'efficienza di a produzione hè alta è u costu hè inferiore à u tagliu.

7. Adatta per a produzzione di massa, allora u prezzu hè assolutamente cumpetitivu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Categurie di prudutti