U prucessu di metallurgia di a polvere hè introduttu in quattru passi

U prucessu di trasfurmazione di a metallurgia di a polvera hè a preparazione di pulveri (batching è miscelazione) - stampatura stampata - sinterizazione - post-trattamentu.

Stu prucessu hè descrittu in dettaglio sottu.

1, a preparazione di a polvere implica a preparazione di materiali: secondu e esigenze di u materiale, secondu a formulazione di ingredienti, è poi mischjà u mischju. Stu metudu cunsidereghja principalmente a dimensione di a particella, a fluidità è a densità massima di a polvere. a polvere determina a distanza trà e particelle piene è influenza ancu l'effettu di ponte. Hè megliu aduprà mischji immediatamente è ùn lascialli micca troppu longu. U piazzamentu prolungatu pò causà umidità è ossidazione.

2, u prucessu di suppressione hà bisognu di capisce u metudu di suppressione: suppressione unidirezionale è suppressione bidirezionale. A causa di diversi metodi di pressatura, a distribuzione di densità interna di u pruduttu hè ancu diversa. u pugnu aumenta, a frizione nantu à u muru internu di u stampu riduce a pressione, è a densità varia cù a pressione.

3. I Lubricanti sò generalmente aghjunti à a polvere per facilità a pressatura è demoulding.Lubricanti riducenu a frizione trà e polveri in u stadiu di bassa pressione è aumentanu a densità rapidamente in u prucessu di pressatura. u difettu trà e particelle di polvere, pò, à u cuntrariu, impedisce a densità di u pruduttu.Controllendu a forza di rilasciu di u pruduttu evita i difetti di superficie causati da u prucessu di smudellatura.

4. In u prucessu di pressatura, hè necessariu cunfermà u pesu di u pruduttu, chì hè assai criticu, perchè l'instabilità di pressione in parechje fabbriche porterà à una grande differenza di pesu, chì influenza direttamente e prestazioni di u pruduttu finale. U pruduttu deve esse spazzatu da a polvere restante è impurità nantu à a superficia di u pruduttu è piazzatu pulitamente in l'apparecchiu per prevene impurità.


Tempu di posta: Mar-10-2021